30.8.07

insparken är över


slut finito, ja det är vad den är. insparken. och vi hade jävligt kul! tagit ledigt från min praktik idag. och det behövdes.. det var så kul att toasta igår! jag och stefan skötte oss så jävla bra och nollorna var exemplariska! för man kan inte klaga på att de härjade för mkt. typ 180 pers var vi. och när vi lämnade mellanfesten hade redan fler än 1140 kommit in. hörde en siffra på att vi var 1300 inne på kåren. det var trångt! men kul! sen blev det dônk på bygglabbet, lite bus med mia och gurra innan sängen väntade med öppna armar.


jag kom på en grej från bosön som var rätt kul. ett sånt där sammanträffande.. på väg till matsalen en dag såg jag en brud jag kände igen men inte kunde placera. sen kom hon fram och sa " är du här med?" och då slog det mig, det var ju en av fotograferna från O-ringen! om det var folkbladet NT hon jobbade för.. nu var hon där på bosön och tränade ihop sig med landslaget i basket inför en cup nånstans.. sen nån efter såg jag ett bekant ansikte igen. mannen uttryckte även han" är du här med?" och vi skrattade lite. det var nämligen han från sveriges radio som jag barnpassat hela veckan innan. det var lite kul..


christer är en bra vän. han är inte bara djup och kan säga bra saker. han hör av sig också. man behöver liksom inte själv vara den som håller kontakten vid liv. det tyder ju på att killar kan!


maria, bara du står ut så lovar jag att stå brevid dig!

Inga kommentarer: