4.1.10

illa!

Ja, jag skäms. Jag skäms för att jag för tre veckor sen fick en utskällning av min far för att jag inte skrivit i min blogg på länge. inte på två hela månader! Jag skäms för att det tog såhär lång tid. men nu kladdar jag ner några rader. Det har blivit ett nytt år och inför nya år brukar man ju skriva "årets"-listor. Jag hade så svårt med dessa listor att jag inte visste vart jagskulle börja. Därför blev det inget. Att det blir idag beror på att detta är min officiellt (?) första dag som arbetlös. Jag tillbringade ca 1.5 timmar på arbetsförmedlingen. och ändå förväntas det a mig att jag själv är aktiv i mitt jobbsökande. Såklart! jag har ingen lust att vara arbetslös. en vecka kan gå bra, lite semester utan inkomst, men jag är värdelös på att inte göra nåt. Fast jag har en plan, och helt arbetslös kommer jag ju faktiskt inte bli.

Jag var duktig idag min första dag som arbetslös. Jag gick efter AF och klippte mig. jag använde rabattkupong och har numera en snygg frissa som jag tror att jag kommer trivas kanon i!

Kokade soppa innan. brände min lilla tunga sönder och samman så nu är det sådär strävt. snyft

Var i stallet igår och idag har jag lite ont i sittknölarna, får börja jobba på min rumpa! Nu ska jag börja ladda inför kvällen tjejträning. backryck från Sannabadet upp till krönet på Elmia. Mums.

Ser fram emot 2010. När detta året är över kanske jag har lite mer koll på mitt liv. eller så kommer det 2011. Och har ni ett jobb över till mig, hör av er!=)

Inga kommentarer: