20.1.11

losing a home or two

jaha, nu är det dags. Det är dags att på allvar lämna jönköping. På söndag går första lasset och helgen efter slås de sista spikarna i kistan..

Mitt tåg gick i tid idag, och det kom i tid. Jag hann även med en pommes med sås i linköping innan bussen mot jönköping rullade. Det är lite galet att man tjänar på att hoppa av i linköping och ta buss sista biten istället för att fortsätta med tåg.. Nu ser jag Brahehus här framme så vi närmar oss. ska bli skönt. inte fått kramas sen 2 januari ju! crazy!

Madde skulle ha fest hemma.. känns konstigt att jag inte kommer sova där mer.. lite tråkigt att flytta i från henne och flogsta. jag har trivts, och det har nog hon med. Hoppas jag... Men vi ska iaf på bio ihop på tisdag! och på fredag är det dags att träffa ortopeden..

Imorn är det examen på Elmia som gäller. ska bli spännande och se vem som blir årets hälsoit. Jag borde vara partisk men tror att Jasse har en bra chans... Vi får se vem som joinar den fina skaran av utvalda hälsoiter där jag, tossa, forsvall med flera finns...

(är lite avis på lotta som fick gå på grammisgalans efterfest.. man kan se bilder på henne och Maddy på nomy.nu..)

puss och hej

Inga kommentarer: