18.11.06

skolskadad




Det är verkligen sant, varför har vi traditioner. egentligen? är det för den där tryggheten, att veta vad som ska ske, och att "nu har det gått ett år sen sist, då bockar vi av ett år till döden..".. jag känner mig lite bitter såhär på morgonkvisten.

Fast ändå inte bitter. jag har egentligen inget att vara bitter för. eller att jag och H inte fick bo i samma stad och att allt blev uppochner, men vafan, det kanske kommer nåt bra ut av det. det kan jag ju inte veta nu.. det där ödet finns ju.

egentligen är jag nog bara i behov av lite närhet från människor jag tycker om, så att fly tillvaron med fylla och innebandy i Kalmar kanske inte är det ultimata att göra nästa helg. men det kan ju vara en start det med. att se nå´t nytt och träffa nya människor som gör att man inte tänker på det gamla..

jag vill ha en symaskin, för det är jäkligt beiget att sy en klänning för hand.. Det är ikhps klubbfest idag serrni...

Och så var vi där igen. telefon fel kan ha påverkat röstningen i idol, precis som i slagerfestivalen.. men man kan ju hoppas på sätt och vis, för det var ju johan som skulle åkt hem. att han sjöng ok igår räknas inte han är inte värd att vinna allt och då kan han lika gärna åka hem redan nu.. och om erik skulle fiska så skulle jag nappa.. fast det är ju lite pinsamt att erkänna.. det är nog pga det där närhetsbehovet eller på skägget. skyller på det..

man blir skadad av skolan. läser ergonomi nu, inte blir det bättre av att en bärbardator är helt ergonomiskt fel heller.. eller storleken på tangentbordet är helt rätt, det är skärmens höjd som är fel. för låg. kan inte nån uppfinna en bärbar dator med ut(upp)dragbar skärm? eller så kan jag ju uppfinna en sån när jag har legitimationen klar om 1.5 år..
Söker dessutom frivilliga personer till en helkroppsmassage..

nä nu ska jag gå till torget och köpa kanelbullar.

pusshej

Inga kommentarer: