3.11.06

tentakoma och bloggande


Har du en blogg?!
ehh,jo, ja, klart jag har, var skulle jag annars få ur mig alla mina tankar utan att nån behövde lyssna på all skit som rör sig här inne?
men är inte blogg något som alla har, lite kommersiellt?nja, kommersiellt vet jag inte...
för du tycker ju inte om komersiella saker. typ band och sånt..

fast det gör jag ju visst det. så personen har fel och känner inte mig. och ska inte få lära känna mig heller. så det så!


gasch! tentakoman är total. så jävla trött. och inte vet jag om det blev rätt heller.. och inte blir det nån sovmorgon imorn heller eftersom jag ska på massagekurs.. illa. får väl sova under idol. om bara fredrik är klar med sitt nobelfest-möte snart... de ska ju ljussätta. tufft! träffa kungen och allt..

idag var jag på stan och kollade på saker till mitt blivande rojalistiska badrum.. hittade en massa fint! tro inte att jag gillar rojalismen, den är rätt onödig. det är därför jag ska inreda mitt egna rojalistiska hörn. på toaletten!


surfade runt lite bland esbjörns vänner på my space: schysst musik fann jag här http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=86582701

Inga kommentarer: