13.1.08

söndag

Jag insåg ikväll att jag saknade att ha nån att dela popcornpåsen med. kanske är därför jag inte poppar popcorn ensam så ofta..

sen insåg jag att det alltid är flera bra filmer på söndagar. eller iallafall filmer som duger att se på. som sån där lätt intaglig underhållning. men det är aldrig några bra filmer på fredagar. borde inte tv, eller iaf svt uppmuntra till bra filmer på fredagar för att ungdomar ska stanna hemma på filmkvällar istället för att få sin första fylla? det tycker jag..

killers nya skiva är bra. och radioheads också för den delen..

imorn ska jag träffa min utbytesstudent. hoppas att hon är snäll... sen blir det overall och lite plugg.. får ställa in träningen. men det blev 5 timmar den här veckan. och imorn är det jag som ska till systemet och köpa på mig julcider! ska spara en till 6e etappen..

igår var jag på stan med jenny sofie och elin, vi kollade på kläder till sittningen.. jag fick panik på mitt hår och gick in hos en frisör och frågade om de hade tid. tio min senare satt jag i stolen. så nu är håret kort. eller mellanglångt som frisören sa... lite impuls sådär... kommer en bild nån dag...
gonatt

Inga kommentarer: