19.2.08

en dag att ta tag i saker..

Idag har jag gjort tre eller fyra bra saker. Jag har pluggat med jenny och gick därför upp tidigt (räknas som två), jag har bakat kladdmuffins(som fick stå inne för kort tid eftersom jag glömde ställa klockan) som vi ska äta efter träningen på torsdag, jag tog tag i högen med räkningar och är således ca 5370 kronor fattigare. Här måste jag slänga in ett tack till min mor som beslöt sig för att betala min nya olskor på 1145:- eftersom hon slängde mina reservskor två dar innan mina gamla gick sönder... Även ett tack till Löpex som skickade ett par nya skor i expressfart så att jag hann få med dem till portugal.. när jag ändå tackar folk vill jag tacka Maria för att du är världens bästa mummaböna/grönsak/vän!

Ikväll ska jag till eniro och baka semlor med utbytesstudenterna.. årets första och enda semla lär det bli.

I födelsedagspresent/examenspresent önskar jag mig boken "Könet sitter i hjärnan" och som finns att köpa på corpus-gullers.se verkar sjukt intressant!

Inga kommentarer: