18.2.08

tumult -och killar kan vara så konstiga

Peyton förklarar sin kärlek till Lucas, säger att hon borde sagt ja när han friade, de kysser varandra och han går hem till sin flickvän/publisher Lindsey och friar till henne. så kan livet på TV vara..
I verkliga livet är det nästan lika surealistiskt, och tro mig lina, jag skulle vilja slå honom åt dig.. haha, och nu är jag i nåt virrvarr av tankar igen..att vilja men inte få att få men inte vilja. är det det som passar mig bäst?

Portugal var försommar, sol, bad och träning. underbart. kändes dock lite som gotland med taggbuskar, stenlöst och 2.5 meters ekvidistans.. det var knas att komma hem till vardagen igår. men jag tror jag somande innan huvudet landade på kudden..

och nu ska man bara hålla i och jobba för erotic-beach-party 5 mars, jag och lena toastar. fan vad vi rockar på sånt!

och i helgen är det antagning för de sökande till fezztingen. blir nog grymt som vanligt.. bara jenny blir frisk.. saknar dig! puss

Inga kommentarer: