26.5.09

avsugen

Igår ömsom rev jag i panik ömsom i förrvirring bort vad jag tror var en fästing som satt och sög blod i min navel. Jag kunde inte hitta den efteråt, men det blev ett sår som vätskade så jag är rätt säker på att hela försvann. annars tog jag ju min påfyllnads spruta för TBE för några veckor sen så jag ska nog klara mig..

Att bara tänka på tanken att tenta plugga efter en lång dag på jobbet i borås gör mig trött. hur jag ska orka titta på en 6 timmar lång föreläsning vet jag inte. och hur jag ska orka renskriva föreläsningarna jag redan sett vet jag inte heller. men en sak vet jag. det ska bli så skänt när jag med gott samvete kan läsa paulo´s böcker igen.. fick ju alkemisten av roger och erika i present=)

nä ska väl försöka plugga lite innan patrik kommer hem från sitt styrelsemöte..

Inga kommentarer: