23.5.09

en timme en minut

man skulle kunna tro att tiden står still eftersom jag inte har uppdaterat bloggen på ett tag. men det är fel. tiden springer fram och det händer så mycket att jag inte har tidoch ro att sätta mig ner och skriva. Har ju börjat jobba i Borås och trivs bra. både med jobbet och det lilla av staden jag har sett.

Förra helgen var jag, christer och Fredrik hos Jenny i Borås och hängde där. Hon fyllde ju år på söndagen.. På lördagen var vi i göteborg och såg på folk som segade sig runt 2.1 mil. fast mest shoppade vi. Min egen födelsedag på måndagen var trevlig. Jenny väckte mig med sång vid 6 och sen på kvällen när jag kom hem till jönköping hade patrik köpt fina blommor och present!

På torsdagen åkte jag marie-louise och erika till Gekås. plånboken blev inte glad, men det kunde varit värre. längtar lite smått till lönen nästa onsdag.... Igår satt vi hos marie-louise och såg till att theo sov.. och idag har vi varit i hönhult. första gången patrik var där. det var kul att visa honom det en fin och solig dag som idag!

Johan och mona kom förbi och johan var så stolt över att hans lak, Alet IK var bland de 15bästa som gått vidare till morgondagens finalmatcher i fotbolls-SM P11... han gjorde det enda målet som Brommapojkarna släppt in hittills. han är en talang som kanske kan bli nåt.

ikväll blir det häng med patriks familj och sen ner på stan en vända.. Fezztingen ska nog köra 100-klubben men min hals är inte den bästa och imorn ska det pluggas till tusen!

Inga kommentarer: