7.6.09

val

Om man inte röstat i EU-valet tycker jag att man är en tönt. man kan inte skylla på att man inte vet vem man ska rösta på. orkar man inte sätta sig in kan man rösta blankt, då har man i allafall gjort ett statement. Har du inte röstat kan du fan inte komma och klaga! och hör sen!

istället för att följa valvakan kollar jag på "de kallar oss artister". iser att jag och håkan hellström diggar samma band. och ändå diggar jag inte honom. inte längre, eller inte på samma sätt som jag gjorde när känn ingen sorg för mig gbg kom. Undra om jag faktiskt kastade hans autograf jag fick efter konserten på konser och kongress för sjukt många år sen.. Det var tur att vi hittade min sko som blev avtrampad..

jag skulle ju klippa mig i helgen.. och det har ju inte gått så bra. Det var fullt på frisören på A6 ändå till fredag. ska hitta nåt i borås tror jag...

imorn ska jag till blodcentralen. svimma inte leja!!

Inga kommentarer: