18.8.09

semester

Semestern började egentligen i fredags med att jag hämtade patrik på stationen i Borås. Sen åkte vi till Göteborg. Där hade jag bokat in en natt på hotell och spa för oss. det var najs. flera olika bassänger och bastusar!

Sen på söndagen gjorde jag tävlingsdebut för i år. orienteringsmässigt bommade jag väl lite för mycket men eftersom jag hållit i en karta en gång sen april så får jag väl vara nöjd. löpningen fungerade dock inte och det kändes mest som jag hade ett gummiband i ryggen..

Mamma ringde nyss. hon och pappa hade varit på Nisses begravning. Den var tydligen fin och lite rolig och jag grät en skvätt när hon berättade om anektoterna. Han var en kanonbra lärare och människa (trots att han rökte;)).

Nu blir det inspark i några dagar. Lillan anlände nyss och på fredag sticker vi till kungliga hufudstaden!

Inga kommentarer: