31.8.09

musik och jobb

Sista helgen på semestern avslutades alltså med Jenny och Kajsa i stockholm. Efter att ha mött upp elin på fredagen hängde vi på grolsh blockparty på söder och fick thailändska vibbar. trevligt! på lördagen drog vi efter en hastig runda på stan, till stadion och köpte oss tre biljetter av en man utanför. han gjorde en miss och vi ett kap. Sen blev det några härliga timmar med coldplay! sen drog vi vidare till debaser vid slussen. när vi steg in på tunnelbanan och fortfarande kunde höra folk som nynnade på viva la vida så log hela kroppen=) Men nu har jag redan jobbat en vecka och är tillbaka i verkligheten, det är regn och grått och hösten närmar sig med stormsteg. I lördags var det 30 årsfest för Sassa som vi firade med dunder och brak! Puttrik som skulle varit med låg hemma i insparkssjukan och jag vägrar bli sjuk, bara så ni vet. Í natt sover jag hos jenny, imorn ska nämligen jobbet på planeringsdag i hindås och det blir så tidigt att åka om jag ska hinna dit i tid... Jaja, vi får se vart jag jobbar efter jul, vill nån anställa en arbetsterapeut är jag öppen för förslag!

Inga kommentarer: