8.9.09

det är tisdag..

..men eftersom jag fortfarande är förkyld blev det ingen träning. Istället kollade jag soffbord på erikshjälpen. Patrik och jag köpte nämligen en bäddsoffa på Severins igår så nu vill vi bli av med vår gamla soffa. Och soffbord. för bäddsoffan har divan så vårt nuvarande bord blir lite för stort.. Men snygga soffbord är sjuktdyra. Det är dumt.

Sen var svärfar Tomny här och lagade sidospegeln på saaben. Jag gillar min saab men jag är inte jätteduktig på att underhålla den. Senast jag kollade oljan var så längesen att jag inte ens vet när. innan jag åkte till nya zeeland iaf..

Har tittat efter volontärjobb i afrika och främst sydafrika. De hade ett med ridning för barn med funktionshinder. men då fick man betala 16500/månad +flygbiljetter och transfer. Sen var det nåt med arbetsterapeutinsatser men det kostade 2200 euro/ månad.. jag behöver inte få betalt, men jag vill ju inte betala för att jobba gratis! Vet ni nåt kan ni jättegärna höra av er...

Jag sitter här ensam hemma och kollar på idol, patrik är på möte som alltid på tisdagar.. Tror iaf de kommer visa möhippan från HLK så jag ska hålla koll efter kändisarna=)

Inga kommentarer: