9.8.10

Mitt nya hem i uppsala

De här söta blommorna möttes jag av när jag kom hem från stockholm. Det är rätt skönt att ha nån att bo med även om vi ännu inte sovit i lägenheten tillsammans än...
Tage är såklart på plats och övervakar mig!

Bröderna bus har också fått en fin plats.


Till höger ser man kontoret och musikrummet, i mitten har vi biblioteket och till vänster min alldeles egna walk-in-closet!



avslutar med det bästa. sovrummet! Förutom detta så finns det kök, vardagsrum, badrum med badkar och balkong. men eftersom det är maddes möbler vågar jag inte fota dem.. =)
I övrigt gick första dagen på jobbet bra. blir nog kalas! Jag gick till stallet här i närheten men eftersom de ville ha en förmögenhet för att man ska gå på tråk-lektioner så ska jag nog leta efter nån som behöver en medryttare.. Nån som vet nån?
Är i övrigt konfunderad över KDs utspel, de verkar gå mot mitten!
gonatt!



Inga kommentarer: