15.8.10

och så var vi igång

en vecka avklarad, en hel massa mer to go. och det ska nog gå bra...
Idag när jag kom hem till uppsala möttes jag av en skylt som stått där innan men som jag aldrig sett.
"Välkommen hit, välkommen hem" och det kändes bra. Jag nästan log när jag cyklade från stationen ut till Flogsta. Nu är jag dock grymt trött och vill bara sova. Kramas och sova, men jag kommer bara få göra det sista...

Igår sprang jag en öppen bana. eller jag ljög. jag gick mestadels. Sprang till ettan, drog på mig huvudvärk pga vätskebrist, hade laddat för regn men det var 30 grader och stekande sol. Sprang in i en pinne så det började blöda i huvudet, fick dessutom en stor blåsa på ena hälen och en liten på tån. och jag kanske är klen, men det får jag va för för mig är orientering inte mitt jobb. Orientering för mig är nåt som man ska njuta av att göra. Kanske jobbet är med, men jag behöver inte pressa mig om jag inte vill..

Imorn är de flesta på jobbet tillbaka från semestern, ska bli kul att se om fikarasterna är lika långa denna veckan som förra...

Inga kommentarer: