6.11.10

full

jag är så full av känslor ikväll! vet inte vart jag ska ta vägen. Kajsa och hennes öbo Ågren var här på mjukpepparkaka och glögg. jag är peppad för julstämning, mysmysmys!

Efter att de åkt tog jag biken bort till den GIGANTISKA kyrkogården. machaller på båda sidor om vägen ledde mig först till minneslunden och sen till trädkyrkan. Det var mycket känslor på kyrkogården ikväll, det spelades passande musik och jag som ofta har mina känslor utanpå grät en skvätt och funderade på varför kvinnan bredvid grät. Det var verkligen fint när alla ljusen speglade sig i den lilla sjön.

Jag ser på Så mycket bättre, ikväll. Ett mycket bra program och jag hade velat vara där, de verkar ha det så mysigt. Petter verkar vara en helylle kille som uppskattar allt och alla och alltid tackar och ber snällt..

Jag vet inte riktigt hur jag kommer reagera imorn när patrik och robin kommer genom dörrarna på arlanda. det återstår att se. bara jag inte gråter, för jag har precis lyckas bli av med dagens huvudvärk och jag vill inte att den ska komma tillbaka. Andas in andas ut slappna av.

Förresten, läste gamla inlägg här på bloggen, det har hänt en hel del i mitt liv de här fyra år bloggen funnits. så kul att läsa de från 06 och 07! så ung, oskyldig men så klok och vis. hade nämnt den här låten i ett inlägg som handlade om skaffa ny pojkvän. och eftersom jag gjorde det kommer låten nu, från mig och marit bergman till dig Patrik:

I've had a hole in my heart for so long
an empty spot that I could not explain
I tried to do thing's right
And always did wrong
I tried so hard, and then
I tried again

I've searched the whole
world through for answers
Forgotten all the places I have been
Now that I've found love around the corner
Please hurry, you know,
We're not seventeen

So let's not waste more time Let's not waste more time
Let's not waste more time on white lies and denial

So here you are now standing at my doorstep
And all my hesitation fades away
It's you it's you it's you
It's always been you
Now come along, our new live start's today

So let's not waste more time Let's not waste more time
Let's not waste more time on white lies and denial
I'm so sure we'll be just fine 'cause I'm yours and you are mine
Let's not waste more time
We know we're down for survival

Inga kommentarer: