28.3.12

10000

Patrik fick en stegräknare av sin far när han var nere i jkpg i helgen. Igår fick jag en jag med. Mest för att han vill överbevisa att han rör sig mer på sitt jobb än vad jag gör. men det visste jag redan. Man ska gå ca 10000 steg/dag, Patrik gick över 5000 steg innan lunch. när jag kom till gymmet ikväll var jag uppe i 3000, alltid nåt.. nu tänkte jag kasta in handduken för ikväll och nöja mig med de 9815 jag fått ihop, eller blir ju några fler eftersom jag ska gå mellan badrummet och sovrummet... just ja, det som är värst med det här är att han har gjort ett diagram man ska fylla i. När han har bestämt sig så ska det verkligen vara seriöst och så går han in för det med 110%. Det gäller bara att bestämma sig....

För övrigt var jag på pysselkväll igår och gjorde olika kort och en liten box. det var trevligt!

Inga kommentarer: