5.6.13

rundan runt vättern..

Det börjar bli dags för att cykla runt den stora pölen. 30 mil. Hade känt mig mycket mer lugn och haft större självförtroende om inte nedre, inre lårmuskeln börjat bråka. Har antagligen cyklat på för hög växel i för många backar... Den här veckan är livet fullt så hinner knappt träna, kanske muskeln blir glad över men jag blir mest stressad. bara en helg kvar sen smäller det. Dessutom nojjar jag över vilken starttid jag ska ha. Den jag fått 23.40 eller försöka byta till morgonen. Allt beror ju på vädret. sen är jag lite orolig för hur jag ska få ner cykeln. Tänkte köpa en transportväska på Biltema men har insett att den nog är för liten.. Får kanske bli massagebänksväskan trots allt.

Tre veckor efter vättern är det dags för vansbro. Har ännu inte simmat en meter i år men har bokat in midsommar på ljuserö så jag får några meter i armarna...

Ser fram emot att få börja träna inför Lidingö. ska bli så gött att springa lite. Hoppas dum-knät håller bara...

Inga kommentarer: