31.10.06

gah!

jag vet inte vad jag ska ta mig till! tokig!
drömmen i natt... varför drömmer man sånt?
jag vet inte..
onödigt..
det som gick så bra!

men men..
tenta på fredag. ångest.. inget fastnar ju... vore ju så mkt enklare om jag hade tentan redan nu och visste vad som skulle komma..

ÅHHH!

imorn är det förfest här. men jag ska inte ut.. måste ju plugga och vara klar i huvudet på torsdan så att jag kan plugga vidare.. inte som förra veckan..

det ser ut som om schemat i ergonomi krockar med spiik. helvete också... men jag väljer spiik. once in a life time... sista gången.. dessutom får jag ju träffa andy. var längesen. eller den där kvällen hos arthur.. det är bra killar det..

jag borde plugga, men det går ju inte! åhhhhh!

lisa, jag blir så inspirerad av att läsa om ditt jobb!

PS. jag har fått en lägenhet! (fast inte skrivit ngt kontrakt än..)

Inga kommentarer: