25.1.07

barn och sömnlösa nätter

Gunilla ska bli mamma... hujeda mig, och hon är bara 85a, men det blir säkert bra.. vi ska sy en zebrasparkdräkt till barnet.. zebratyg är ju som ni alla vet, inte bara könsneutralt utan även fezztingens kännetecken.. och Gunilla ska stanna kvar hos oss trots sin bulle i ugnen... och igår fick vi scalle att erkänna att han gärna vill vara stödmedlem, trots att han ska träna som ett djur...

fick reda på min praktikplats igår. skulle först varit i norrhammar (dit man tar sig med tåg), men theres vill hellre ha den så jag fick hennes... 75meter hemifrån. underbart! rosenlundsVC, det ska nog bli kul! OCH min handledare heter nickolina. även det kommer bli kull ;)

är så trött... ska sova själv i natt för jag behöver sova... det gick bra att toasta igår. ewe och jag var jättefula (fula inte fulla, det blev vi efteråt) och pratade grym östgötska även hon ibland svängde in på värmländska och jag närkingska.. Men för att vara vår första toastning skötte vi det grymt. tycker jag själv. sen att nollorna och Hilife härjade som smör i solsken hör ju liksom till...

alla åker till växjö i helgen. eller iaf jenny frida fredrik carl leo och erik.. men jag ska vara hemma... ska göra lasagne, cykla til a6 leka med ewe och kanske fira hennes födelsedag. kanske är tur att j ska hem till gsjö för jag känner mig helt osocial för tillfället. vill ha glass och chips!

gonatt...

Inga kommentarer: