28.1.07

vecka 4

Grattis lillasyster Lisa till de 20 åren!!!
och för att plåga sig själv lite kan jag ju säga att idag skulle det blivit fyra år...

Jag kommer nog aldrig kunna släppa att jag inte längre kommer ha personen i mitt liv på det sätt jag är van vid. att inte vara den som får dagens första och sista telefonsamtal. Jag gillar vanor, men inte traditioner, frågan är egentligen vad som är skillnaden, eller ok traditioner dyker upp med jämna mellanrum och inte så ofta som vanor.. hmm, jag är tillbaka till 9-1 period, och jag trivs! (men sen är jag ju också världsbäst på alla försvarsmekanismer).

Frågan är vad som är grejen med skäggstubb.. haha, jag tänker att det måste vara allt som inte h hade. eller så är det som man säger. man dras till personer som liknar ens pappa eller bröder. det är ju en sån grej som måste stämma. iaf just nu..

Jag vill också åka pulka, vill nån komma hit och åka pulka med mig? är ledig andra helgen i mars tror jag.... frågan är om snön vill stanna så länge.. ähh, jag får väl leta fram en sopsäck (mamma är ju expert på att lämna såna varje gång hon är här) och dra med mig j eller jenny ut på en åktur på lustigkullen som den så lustigt heter..

"jag äter frukost, kan jag ringa dig sen?" men gör det då...

GBG nästa helg, sen fezztingfest, sen halmstad med 350 andra studenter, sen mando diao med erik, sen skåne och tävlingspremiär(?), och sen är jag nog ledig en helg om jag inte drar till Lisa i Idre!

tack för att jag fick varma fötter i natt....

Inga kommentarer: