25.9.07

debut

haha, vilken fin särskrivning jag fick till sist. hand ledare. haha



But it's too late to turn your age around she's not the one you want, so tell
me something that I didn't know.


Imorn ska jag träffa min examinationspatient.. det blir läskigt. att inte veta vad man ska möta, om jag ska göra en bedömning eller aktivitet eller något annat. men mest läskigt kommer det bli att bli bedömd av lärarna och knyta an till modellerna och motivera varför jag valde datainsamlingsinstrumenten.. Tur att jag har jenny..


Jag fick springa stafetten på SM.. usch vad jobbigt det var.. jag ska nog bli cyklist, det är inte alls lika jobbigt och mina lår passar för det... De halländska backarna sög verkligen i dubbelbemärkelse...


Jag ska bli kär i någon i idol istället för någon i verkliga livet.. det verkar säkrast så. hjärnspöken...

Några dar seare eftersom jag glömde uppdater:
Funderingar en fredag ensam hemma på hermansvägen: examinationen börjar ta form, jag fick ju godkänt av lärarna och VG av min handledare när det gällde allt praktiskt.. nu är det teorin. teori, I don't like teori. det är som att prata i telefon med den man är kär i, det tar död på orken att vara kär. Orkar man då gå omkring och vara passionerad hela tiden? jag ska satsa på vardagsattraktion, det tror jag kan bli två flugor i en smäll..


Jag har bokat en flygbiljett till Portugal. det blir nog bra. dessutom har jag fått ledarjobbet på bosön. 3000 klirr i kassan sitter fint..

Inga kommentarer: