17.9.07

sån där känsla..

Min hand ledare på pratiken ser ut som Jabba the Hutt i Star wars, och då ljuger jag inte. jag tycker det är rätt kul, samtidigt som jag blir småäcklad.. men jag har inte sagt nåt åt henne.. Ni som inte vet vem jabba är tycker jag ska goggla det..
Jag har just nu en sån där känsla, då jag är väldigt nöjd med mitt liv, men känner att jag nog skulle kunna ha ett förhållande. men rädslan att jag ska bli mer kär i kärleken i sig än i personen i fråga är lite övervägande, så jag tänkte undivka att bli kär tills det inte går längre.. ibland blir jag helt enkelt rädd för mig och mina tankar... men distansföhållanden går bort. speciellt om det är distans till utlandet...
Det är lite svårt att skriva. sitter med en ortos på höger handen, har haft såna domningar och stickningar på senaste tiden att jag tyckte det var bäst att ta på ortosen vi tillverkade i skolan förra terminen. vaknade häromnatten av smärta för att armen sov så djupt.. inte bra..
Och så har jag lagt undan en cykel på sportson, men nu får jag inte köpa den för tobbe.. och egentligen har jag inte tid att hämta den den här veckan... vi får se hur det blir.
till helgen fyller högskolan 10 år. jag har biljett men ska ju till halland istället. sahara hot nights kommer till akademien, fatturu också, men det är i framtiden. jönköping är en görbra stad..=)
pusshej

Inga kommentarer: