6.9.07

té-regn och glömd honung

Jag befinner mig ju på sjukhuset om dagarna. det är därför telefonen är av.. JAg hade oroliga sms som väntade på mig är jag slutade i måndags. ringde mamma och frågade vad som hänt. en tjej i min ålder hade blivit mördad på gräshagen. det visade sig att hon gick andra året på BMA, bio-medicinsk analytiker... killen som mördade henne var en gammal vän och han hoppade från balkongen, krossade fötterna och skadade ryggen.. varför undrar man? Malinn var andra person fram till honom, det här hände på söndagkvällen, hon skickade upp en tjej för att leta efter plånbok som han kunde ha med till sjukhuset. den här tjejen hittade den mördade.. det är sjukt...

Igår skulle jag steka pannkakor. men sen kom jag på att honungen är på ryhov.. det blev omelett istället... så därför skulle jag göra pannkakor idag, men jag glömde ju honungen där idag igen.. Jag hade förresten min första egna rullstolsutprovning idag. utan någon handledare med mig!! =)

jag tänkte städa idag, rena upp i mina skåk och så. hade precis börjat då en tépåse föll ner över mig och allt te landade över bänken, micron och golvet. passande nog hette det "när löven faller".. det blev till att dammsuga..

pappa har opererat bort knölen i nacken och svimmade såklart.. han svimmar alltid på sjukhus.. imorn ska jag hem till linkan och gå på inflyttningsfest och leka med maria! puss hej leverpastej


(förslag på tatuering:
Det ska vara nån av "djävlarna" och så en nedanför varje höftben. vad tycks?..)

Inga kommentarer: