16.11.07

ikväll

HEJ!
idag är det fredagen sen 16 november 2007. det betyder att en av mina idoler Astrid Lindgren skulle fyllt hundra år för två dagar sen. grattis i efterskott astrid!


det betyder också att Elin ska på Kent ikväll.. och jag ska på kristrofer åström och christian kjellvander på big bongo.. det ska bli kul att äntligen se åström, men jag kommer nog bli besviken.. haha, bra inställning.. nä men kjellvander har varit bra de två gånger jag sett honom så det blir nog fint.. sen är jag fortfarande osäker på vem jag får med mig dit.. trasselmus är ju på konferens i norrköping till imorn. illa..


inatt ska jag dela säng med Olfar. han är inget träsktroll däremot ett skogstroll eller bergstroll, jag vet faktiskt inte riktigt. har ju aldrig varit med och lekt skogsäventyret.. imorn är det iaf hOLigalan och det blir kul. sOLtripp kommer göra succé som reseguider!


usch, det där med att våga vara mer än ensam. det är skrämmande.. jag vill till nya zeeland nu!


världen blir bara sjukare och sjukare. barn och vuxna som dödar andra och sig själva..

jag borde skriva om trädgårsterapi, åka till maxi och handla, och städa. men jag kommer inte tillskott. har jag ADHD?

Inga kommentarer: