25.11.07

tovor, tryfflar och tomma känslor.


Det här är min favorit sida just denna morgon:http://www.poetrygoesmobile.se/School.aspx?pageMode=poesi&schoolID=12 .Klockan är halv ett men jag sitter fotrfarande utan kläder framför datorn. hela morgonen tillbringades i sängen. ensam. bara jag och min bok om nutrition. har jag lärt mig nåt mer om protein, fett och kolhydrater? knappast. och det var damernas skidstafett på tv. underbart. snön från i gårkväll skulle ha varit kvar. då hade jag varit lycklig. Villan vintern 05-06. det var en mycket bra period i mitt liv.. sport framför TVn med min nya familj..

Jag klarade inte hundraklubben. la mig efter 70 shot. det är ändå 2.1 liter öl/cider. på 70 min.. en halvtimme kvar och 9 dl till. det hade jag inte pallat. inte efter en pizza.. Vår fest skruv(mutter) var bra, riktigt lyckad. hur länge satt vi i bastun egentligen?

jag är värdelös på vissa saker. som att veta vad jag vill.. eller kanske att frångå det jag vill. som att vara singel. att vara eller inte vara, det är frågan. men ändå inte..hopplös. det gäller att leva livet medan man kan, sen är det försent. men ibland vill jag bara spola fram till flygplatsen om ett år och se vart jag står då..

och min tova i håret gör det inte lättare att kamma ut..

Inga kommentarer: