25.11.07

onsdag

Onsdag är festens dag i jönköping. men jag orkar liksom inte gå ut.. kanske är bra det.. för lever och plånboken och mitt sömnkonto.. ska dricka glögg hos elin istället..

skickade precis in min ena examination.. ska bara göra en power point. men det tar vi i helgen..

frikyrkan borta på hörnets nya slag ord:
Alla är vi odödliga, men få har evigt liv

Vilket är väldigt sant. för att inte säga helt sant.. de har rätt konsitga visdomsord, men jag gillar att klura på dem. jag har nästan funderat på att gå dit en söndag klockan 11 och se om gudstjänsterna var lika knepiga och intressanta. men jag vågar inte. vill ju inte ha någon efter mig till tidens rand sen. och jag tror ju inte ens på gud...

nu ringde mamma på skype, hon ska skriva sin sista spalt i klubbtidningen som ordförande.. bra att hon avsäger sig det där efter tre år.. det kan hon behöva. och de köpte inte huset i vidingsjö.. fast hellre hus än lägenhet...

puss hej

Inga kommentarer: