13.10.08

ett stenkast från livet

Ikväll var jag och Johan hos Jenny för att åter ta upp vår tradition att bjuda varandra på mat. det var trevligt och jenny gjorde en god morotsoppa och serverade för dagen nybakade grötbullar. sen såg vi på färjan, vilket ledde till att vi letade upp en massa alla-barnen skämt (reklamen innan var nämligen, alla ser på tv utom märta för hon har migränsmärta). min favorit var nog, alla barnen var transvestiter och skulle bada, utom jens han hade mens. eller alla barnen kunde ses i mörkret utom greger för han var neger. eller, alla barnen hade sexualundervisning utan benny och Lisa, det var de som visa. värdelöst bra. haha

i helgen var det 25manna, och med tävling följer fest. vi hade flyttat festet från allhuset till Kolingsborg, en förbättring tyckte jag, mer uteställe feeling.. dock lika korkade vakter. eller vakt..

Idag skulle jag ha pluggat mycket, och lite har jag pluggat men sen snöade jag in på bubble town på facebooken. farligt!

Min hals är inte riktigt bra än (eller omdet är en visdomstand som spökar nu istället) det blir att gå till stugan imorn istället för att träna. Sen frågade Vagnis om ja ville bli rehabansvarig i ihkp och vara länken mellan löpare och läkare/kiropraktor eller var nu den skadade behöver ta vägen. men det får bli när jag kommer hem igen
för om mindre än en månad drar vi ut i världen. AHHHH!=)

Inga kommentarer: