21.10.08

det känns att jag lever..

sitter med en ölkorv i handen och datorn i knät. hela kroppen värker och jag är kissnödig. korven är stark och det bränns i hela munnen, men känslan är inte värre än träningsvärken. var på friskis igår. täbkte att jag skulle träna upp mitt träningskort innan jag drar visade sig dock att jag itne hade tre gånger kvar som jag trorr utan 7.. var på ett Ki-box pass och ojoj säger jag. hadenästan kramp i låren redan innan de 85 minutrarna passet varade i hade gått..

på kvällen tog jag mig till lina för att prova hennes nya fynd, en chokladfontän. smaskigt värre! sen kunde jag knappt gå av all träningsvärk och chokladkoma.. idag har jag redan hunnit med att vara i stallet och ikväll ska jag till klubbstugan, ska dock ta det lugnt.. till helgen blir det hönhult och mormor! patrik ska dock på nån rödakorset utbildning så jag och mamma drar ner själva (pappa är ju på nya zeeland!)

hanna och rasmus bröllop var mkt fint och om inte bilderna legat på patriks dator skulle jag lagt in dem här, men de finns ju på facebook=)
nä nu ska jag på toa pch sen dricka nyponsoppa mot den starka korven.
puss!

Inga kommentarer: