2.10.08

torsdag

jag sitter och äter frukost. sega rostemackor och te. jag är seg. var ute igår, först oktoberfest-sittning på kåren, sen gick vi på Hallby Us match mot frölunda. hallby ägde i början och ledde med 7 bollar, sen tappade de lite men vann tillslut med 25-24. sen gick jenny hem och buttman kilten jag och sjögren drog hem till sjögren och drack irishcoffe (inte gott) och sjöng. sen återvände vi till kåren. men jag var hemma rätt tidigt ändå, patrik hade bara hunnit sova i två timmar...

det gick precis förbi två brudar utanför fönstret. åsynen av dem gav mig såna flashbacks till låg och mellanstadiet. lika dana jackor, håret likadant och axelremsväskan hängde mellan rumpan och knäväcken. sjukt ergonomiskt. nä nu ska jag ta tag i dagen! seminarium som börjar imorn...
puss

Inga kommentarer: