5.9.06

livet levs..

Jaha, idag klarade jag av et litteratur seminarium utan att ens bläddrat i boken. men den kom idag på posten, så jag ska nog läsa den... det verkar rätt intressant i allafall..

i den här kursen "empatisk kompetens" ska vi ha egna inlärningsmål, jag har ett mål att lära mig ta ett steg bakåt. kommer bli svårt. och idag var jag lite elak mot charlotte som satt tyst hela seminariumet, jag frågade om hon var rädd för oss. förlåt!!!

okej, jag borde börja ta tag i mitt liv och inte låssas. mamma kom har ju kommit på mig. kanske var det därför jag fick en av hennes nya Bh:ar, eller så var det för att den inte passade...

Kajsa har halsfluss, men hävdar att hon inte hånglat sen femdagars, alltså kan vi skylla på josef! och min förkylning kan vi kanske inte kan skylla på nån, men det är roligare så;)

Så jävla larvigt att stänga av fotbollspojkarna för de var ute en timme sent.. vem ska man nu titta på på planen när inte mellberg får spela?! man får väl titta på nån som sitter bredvid en istället? eller kanske inte.. det är lite tidigt. vill bli frisk först, sluta snora och så... snart ska jag iväg och laga mat till IKHP. lovar att ha vitlök i så att de inte blir smittade..

hittade den här på en fjortis-sida jag råkade komma in på: Fn delade ut en enkät över världen med den enkla frågan:
Ge oss din ärliga åsikt om hur en lösning på bristen på mat
i övriga världen skulle kunna se ut. Men det hela misslyckades
på grund av följande: I Afrika visste man inte vad mat var.
I Österoupa visste ingen vad ärliga betydde. I Västeroupa
visste ingen vad brist innebar. I Kina kände ingen till begreppet
åsikt. I Mellanöstern visste man inte vad ordet lösning stod för.
Och i USA visste ingen vad begreppet övriga världen betydde.

den var rätt sann...

Inga kommentarer: