8.9.06

mammor och trötthet

Min mamma är bra att ha samstidigt som man ibland gärna vill strypa henne och hennes kontrollbehov. jag tror hon tycker detär jobbigt att jag inte vill berätta för henne om vad som hänt. Men nu är hon i Frankrike och igår ringde Tobias för att höra hur jag mådde.. mamma hade nog ett finger i det samtalet tror jag.. Men det är ju skönt att veta att nån bryr sig..

Blir lite ledsen och lack. NSM krockar med massagekursen, så inget finland för mig, och 25manna krockar med FSA, men det blir ett 25manna för min del. 6e etappen favorit i repris utan norrman och dansbanor för mig och Elin!

jag har en del saker jag måste fixa, men jag får inte tummen ur nu igen.. borde framförallt träna iaf en gång innan SM, ska försöka komma iväg och göra det idag.är ju bara snorig. har inte hostat på hela morgonen... eller nu kanske jag ljög, men nästan... det är ju bara slem. ingen smärta.

Och jag är så trött!!! jobbade på kåren i onsdags och igår sov jag först till tolv då jenny ringde och väckte mig, åkte till stan och käkade brunch med henne, sen hem och råkade sova två timmar till... sen hade jenny jag och fredrik myskväll med kladdkaka idol och annan TV-underhållning..

Ok våld är aldrig rätt, men italienaren förtjänade ett kokstryk efter det han sa till Zinedan, hur kan man ens komma på nå´t så sjukt?

Äntligen. Bara en vecka till behöver vi stå ut med den här valrörelsen. det är ju ändå bara pajkastning hela tiden. Jag har ju redan röstat och jag är nöjd med mitt val, hoppas at några fler röstar som jag bara. fast röstar många som jag så komemr högern vinna, och det vill vi ju inte. åtminståne inte jag... äh!

utan vingar kan man inte flyga!

Inga kommentarer: