23.9.06

long gone. before daylight..

Det var ett tag sen sist som jag "tog mig tid" att skriva nå´t. egentligen har jag haft funderingar nästan varje dag som jag skulle vilja delge er. men det känns inte som om det skulle tjäna nå´t till..

Mitt dygn är konstigt. igår satt jag på elsas till maria stängde vid 1 sen gick jag hem och hon gick ut.. det var bra av mig. eller?

Har hunnit med en del sen sist. Varit på SM tex. varit för full. börjat bli ännu mer förvirrad över mitt singelskap. Henrik fyller 20 idag. Jag ska till GBG på onsdag. ojdå.

Nä, men det där med att vara för full (inte kan jag rå för att jag blev hets nedsupen). fast vad gör man när man är full, jo, man fyllesmsar (när man är så pass nykter att man fortfarande inte vågar ringa. jag brukar aldrig fylleringa...) Det värsta med fyllesms är att de ofta kommer till personen över eller efter i kontaktlistan. men det som är så mycket värre är när man får svar på ett felskickat fyllesms och fortfarande inte upptäcker att det är från fel person och svarar en gång till... Dagens ilandsproblem jag har för många som heter samma sak i min telefonbok. punkt slut. jag har sex emmor tre olika fredrik och hannor, erik i ett antal nummer. fem joel, sju johan och sex malin. men det ska ju jämföras med antalet Anna. Jag har, helt allvarligt, nummret till 11 stycken Annor. det är fan inte konstigt att det blir fel ibland! men men. det är jobbigt när man kommer på det... ojoj, så jobbigt det blir dagen efter.. men jag är ju inte en som skäms för det jag gjort. den som lever, den lär.

Idag gjorde jag något jättemodigt! jag ringde till min morfars kusin som är i 75årsåldern. jag ska intervjua henne om två veckor. hon tyckte nog att jag var konstig, för jag var så nervös att jag presenterade mig två gånger..

jag vill ha skvaller! fick reda på att elin och börefeldt är ett par! men johan, berätta vem det är du är småkär i!

ikväll blir det spel hos niklas och imorn bullar hos emilie och sen får jag åka tillbaka och pusta ut i jönköping.. Borde träna också..

Jag kom ju på! det har varit val och vi fick en borgerlig regering. men det krävs nog en tag innan vi kan börja klaga. Men så länge inte folkpartiet får nån kontroll över skolan eller de där plymuth bröderna(?) får öppna sin friskola, så är jag lite lugn i allafall..

Inga kommentarer: