26.10.06

levande mumie

igår var jag Toke och stine mumier på sagosittningen.. fråga mig inte vilken saga det var, men mumier funkar ju alltid! dessutom finns det papper kvar så att de kan vara det nästa onsdag på hallowensittningen också.. Toke hade ju nämligen köpt 4 kilometer papper på biltema när han var hemma i danmark senast... stabilt. mitt rum är därför helt täckt med papper, ska nog städa det sen..

Fick dessutom en smärre chock när han frågade vems karta det var som låg dyngsur från tisdagens natt-KM och han berättade att han varit med i junislandslaget för typ 4 år sen men sen fått problem med ljumsken (eller vad han nu ska, danska är svårt att förstå sig på, man får låssas att man förstår och sen hitta på en egen sanning). men kul! då är vi två olare och en triathlonare i fezztingen. det är så det ska vara!

natt-kmet förresten.. ser helt misshandlad ut på armen efter att jag ramlade ner från ett stup och fastnade i ett träd.. dessutom slocknade lampan och jag hade löparskor... MEN jag överlevde, och det är ju det viktigaste.

tenta måndag och fredag nästa vecka... känns inte super. den på måndag blir lite åtsidosatt pga att man nästan inte kan plugga till den.. efter det är halva terminen avklarad. så fort det har gått! och jag har varit singel utan att förstå det. men det börjar gå in och ljuset börjar synas i en av madeiras tunnlar.. här gick jag och kajsa igenom, med mobilen som ledsyn.. den här tunneln är 600 meter lång. vi gick i en dubbelt så lång tunnel också. fan vad vi är bra!

Inga kommentarer: