11.10.06

kjell vs fk+sv 3-0

YES! Jag besegrade försäkringskassan och deras allierade skatteverket i kriget om bostadsbidrag! kommer numera få 800 mer i månaden! tack!

25manna festen var inte lika bra som 6e, men den var trevlig och rolig men det kan inte vara lätt att vara lika söt som amanda...

Dagen idag är veckans "duktigadag" jag har varit på body-pump, därefter en föreläsning i neurologi, nu ska jag maila lite folk, söka bostad (hur du nån åt mig?), betala räkningar och senare blir det yoga med Jenny. Ska ta tag i det där med att lära mig andas. Eller det är ju det som är felet enligt läkarna, att jag har fel andningsteknik.. fast nu är jag ju motionär from i lördags...

Nästa torsdag är det arbetsterapins dag! det ni! har ditt yrke en egen dag? men först är det gästlistan som gäller på fredag och jobb på kåren på onsdag.. Blev matansvarig. bättre det än tex märkesansvarig.. förslag på vad man kan bjuda på för mat på sittningar?

tack och puss

Inga kommentarer: