18.7.07

100!

Mitt hundrade inlägg, det är värt att fira... Jag firar med att tvätta, städa och packa. imorn efter jobbet kommer min kära far och hämtar mig. de tyckte inte att jag kunde åka buss med en gigantisk väska.. sen att det inte gick några bra bussar till mjölby spelade ju in också. För jag ska inte hem, jag ska till Mjölby. from imorn kväll, med undantag för fredag då jag och Kajsa ska paddla, kommer jag att hänga i mjölby, http://www.oringen.com/, och leka journalist..

Mitt pass är borta, eller jag kan iaf inte hitta det här i stan, och inte i den lådan i lkpg där det brukade ligga.. Måste ju hitta det annars blir det svårt att åka utomlands.. mamma och jag kommer säkert sluta på typ Gotland eller nåt, bara för att vi inte kan enas. haha. Men det ska bli skönt att komma härifrån i en månad. spökena kanske blir glada att se mig och plockar fram mina gömda saker...

Jag vet inte vad som är med mig, vaknade vid sex idag och kunde inte somna om... kan ju vara för stressen över passet, men jag vill ju sova..
Haha och fredrik, AKA hajk, som skulle komma till stan i juli meddelade igår att han nog inte kan komma förrän till insparken, så typiskt honom, men jag kommer ju inte heller vara här så mig gör det inget, tråkigt för christer bara...

Pappa lurade ju ut mig på ett träningspass häromdan, 6.5 km varav 1.5 var på asfalt, mina benhinnor och lår var lite små sega sen 48 timmar efter... men jag fick inte ont i halsen, blev bara slemmig. ställer diagnosen "frisk" på mig nu.. tack hej

men var håller Tossa hus?!

Inga kommentarer: