10.7.07

barn och antagning

Gunilla fick den 29e en liten flicka! grattis till er. Rebecka ska få knådd om typ 8 månader..
Det som vi väntat på sen skolan slutade kom idag. antagningsbeskedet! jag har ju inte sökt nåt. men oscar kom ju på att han ville bli tandhygenist. och det får han bli! och vi får ha kvar honom här. yes!

Jag kom på att det var rätt synd om Jasse på väg till tjoget. han fick nämligen dela baksätet med mig och lerum. Vi hade en slags vadslagning där jag hävdar att han pratar mer än mig, bara att jag pratar snabbare och allt blir därför mer förvirrande och flummigt och folk tror att jag bubblat ur mig hur mycket som helst. han trodde inte riktigt på det.. ska räkna ord på oss nångång...

onsdag, torsdag, tisdag och torsdag kvar på union, det har gått snabbt.. 39 dar kvar till insparken å på fredag blir det fest i lkpg med mina tre favorit-jönköpingsbrudar, ninjan jenny, ewe och sassa!

Inga kommentarer: