8.7.07

Jag kan inte skriva in en rubrik, om ni undrar..

Tjoget, det sägs att det är sveriges roligaste stafett. nja säger jag, men kul var det! jag sprang dumt och tappade min ledning, men vafan, det var 14 pers efter mig som tillslut kirrade biffen och vi kunde jogga in som segrare runt klockan nio på morgonen.

Har varit vaken sen fyra i morse då jag gick upp med pappa. Haha, det är inte ofta jag delar säng med min mor och far, och är man van att ensam sova i en 120 säng är en husvagnssäng inget att rekomendera på tre vuxna pers.. men mamma gick upp för att coacha vid 24 så det gick rätt bra. Men min hals är inte så bra idag. igen.. det har verkligen regnat konstant under hela tjoget förutom när vagnis kom i mål.. men men, det får man leva med.

JVM har börjat i australien, Eva Svensson vann sprinten. lönnkvist kom femma och Anna nia! vilka nerver tjejerna har! hade jag varit ett år yngre hade jag absolut satsat!

För tio år sen låg bröderna hansson tre på toplistan med mmbop och paradisio låg etta med bailando.. det var tider det! femman... och för sju år sen (tack elin) på o-ringen (5-dagars) i hallsberg var det lera. lera upp till knäna och regn regn och regn så när jag fick ett sms från roskilde där det stod "Du anar inte hur mycket lera du missar" så anade jag visst. jag förstår, och det är inte kul, men vad gör man inte för konsten och kulturen. men det var skönt att höra att killerskonserten var under förväntningarna..

Som christer sa: Om vi fick barn så skulle nog de bli ganska lika. jag är glad att inte bara är jag som kan kläcka såna kommentarer..=)

Dessutom har jag kommit på vad jag ska tatuera, om jag nu gör det nångång. en linnearanka med blomma såklart! Och just idag har jag namnsdag!

och jag missar verkligen sjätte..

Inga kommentarer: