25.10.07

hoppa

hopp, hoppa, hoppas. jag ska hoppas att elin får nåt av de två jobbet hon idag varit på intervju för. inte för att jag vill att hon ska bo i stockholm utanför att det är bra med ett jobb och med erfarenhet.

imorn är sista riktiga dagen på praktiken, sen kommer jag komma dit fem strödagar när min handledare är tillbaka. fast jag kommer komma tillbaka mer. för jag har antagligen (inga papper skrivna) fått extra och somamrjobb där! hurra! jag trivs ju skitbra! fast, mullsjö.. ska jag skaffa bil? flytta dit? när måste jag flytta från min lägenhet? usch. men jag och kajsa ska till nya zeeland om ett år. att vi ska!

igår spelade sahara hotnights på kåren. det var häftigt. men jag fick inte känna av publiktryckef för jag stod bakom i disken och pratade med de tjejer som svimmat/ freakat ut. men jag hade helt klart bästa parkett bredvid mixerbordet!

imorn drar jag till bosön. busspuss

Inga kommentarer: