18.10.07

trött, tröttare, Linnea

Igår var en lång lång dag. den började vid tio över sex när klockan som vanligt ringde. redan då var jag trött. sen tog jag tvåan till östra torget och bytte till buss 114 som tog mig till bankeryd. där kom torbjörn och matz och hämtade upp mig och det bar, som vanligt, iväg till praktiken.. Det bestämdes på morgonens personalmöte att jag skulle hålla i morgonmötet med klienterna. på hemvägen berättade torbjörns att jag var den första praktikanten någonsin som fått hålla i ett morgonmöte. så lite duktig tycker de nog att jag är. Sen väntade terapi, lunch, terapi igen, avslappning och plock ute i arbetserapin samt lite samtal.. väl hemma i jönkan vid halv sex försökte jag mig på en powernap.. gick sådär.. kvällen bjöd på en trevlig jobbarkväll på akademien. de nya var duktiga och jag kunde inte slita mig fast jag inte var uppsatt på varken städning eller nåt annat de sista passen..
Fredrik var full och igår var sista gången jag såg joel. idag drar han till uppsala och imorn till singapore, och där stannar han till i mars. det är lite fusk med praktik där...

iaf. Jag kom hem tre i natt. sen upp klockan 6 igen. oj vad pigg jag var.. höll mig vaken på morgonmötet och piggnade till när jag styrde minibussen mot stallet. nu skulle här ridas! Neptun, min numera trogna vapendragare, har en härlig personlighet. han är supermysig och gosig, jobbar jättebra i skritt, men sen i lite högra farter hinner han liksom inte med att fokusera på två saker, att gå bra och springa på. han är ju bara 6 år och mina hjälper är lite ringrostiga, men det går bättre och bättre. synd bara att jag bara har en vecka kvar... ska jag köpa mig en bil och börja rida ute i tunarp? jag har ju nästan fått extrajobb på praktiken redan nu.. jag somnade inte på eftermiddagsmötet men väl i både bilen och bussen hem... Nu ska jag se på grey's och sen sova! nästa onsdag blir det japansittning och sahara hotnights!

Inga kommentarer: