14.10.07

nostalgi?

Usch, jag upplevde nyss en nostalgi tripp till Tornhagen.. Blev addad av Eklund för några dar sen på facebook. idag bestämde jag mig för att kolla igenom hans vänner-lista.. skulle jag ju inte ha gjort. eller det var rätt kul att se dem. de där gamla som man faktiskt undrade om de levde.. men jag är glad att grundskolan bara är 9 år, för ett år till med dem hade nog fått mig att börja slåss... kommer osökt att tänka på filmen klassfesten...

Helgen vecka 49 kommer vara ett stort kaos. först såg det ut såhär
fredag: tomtevakan jkpg
lördag: luciafest Alnarp
Söndag: Winnerbäck i Linköping
istället blev det
fredag: Winnerbäck
lördag: Tenta +alnarp
söndag: Lund.
Det värsta är att jag kan ha en redovisning på fredagen.. men det får jag ta då när det närmar sig.. Min curling-mamma har lovat att skjutsa ner mig till tentan på lördagmorgonen; "så kan jag julhandla och köpa julklapp till pappa i Jönköping". Det tråkiga är att jag missar tomtevakan och komikern som kommer.. Jag kommer inte gå på en enda sittning den här hösten och i våras var jag på typ alla... känns konstigt.. men det blir SPIIK iaf.

den här veckan blir också rätt hetsig:
måndag, praktik och teambuildning på relaxen
tisdag, praktik("friluftsdag"), innebandy och holigalanmöte i huskvarna
onsdag, praktik, jobba akademien 20-03
torsdag, praktik, ridning
fredag, praktik, möte med FUSK, tacos akademien
lördag, Hockey, födelsedagskalas på eniro
söndag, stormöte på hlk med sexmästeríerna

Jag spenderade dagen idag med mina lkpg brudar. det var trevligt. det händer ju inte så ofta numera.. vi ses till jul! (och Rebecka HAR en bulle i ugnen som ska kläckans den 28/2!)
och Sam borde blivit utröstad ur idol!

Inga kommentarer: