13.10.07

vecka 41

25manna förra helgen var kul. förr var jag verkligen en stafettlöpare numera gillar jag nog att lullarunt lite i min egentakt och inte alls känna någon press. men det är rätt kul att springa stafetter också. mitt lag, som vi döpte till uppstickarna eftersom inget lag vill ju vara ett andralag, vi kom 58 och var 4e bästa andralag. det var bra av oss. mkt bra eftersom det var ca 350 startande lag..

men sen var det en fest. det var kul, jag var full men ganska balanserad. vi hade trevligt helt enkelt. sen att det slutade med ett blodbad var ju inte kul, men det var inte jag som blödde som tur var.. så nu är jag alternativare också.. men jag frågar mig fortfarande, varför gjorde han så?!

Jag har köpt en ny mtb, den var rätt ful, men man ska ju inte vara snygg när man tränar utan bli det. eller man kan ju säga att om cykeln är ful så blir jag snyggare. eller? iaf, huvudsaken är att jag kan cykla en sväng i skogen när jag känner att jag behöver röra på mig. i min nästa kurs kommer jag ju gå måndagar och onsdagar vilket betyder att jag komemr få mer tid till att träna. äntligen! som det är nu så lämnar jag hemmet kl 7 och är hemma tidigast 17:15, och då är jag trött. Men praktiken är asskön, eller rolig och intressant. min handledare åsa är toppen, verkligen en najsigmännsika, jag trivs oerhörtbra med allt, både det vi gör och med människorna. men jag undrar fortfarande lite vad en arbetsterapeut gör på behandlingshem, jag typ sover ju på avslappningsgruppen, rider en gång i veckan och flummar runt lite allmänt.. Jag skulle kunna stanna där för alltid. maten är grymt god och det är varmt och skönt i köket..

Igår såg jag och brudarna i jkpg på idol, jag kom på att vi drar oss till olika människor och förhållanden. alltså, vissa drar sig till självdestruktiva förhållanden, äldre män som är kriminella och bla bla, jag är en sån som drar mig till distanser. och då kan man ju säga att jag sätter käppar i hjulet på mig själv eftersom jag vägrar att ha ett distansförhållande igen. iaf när jag inte vet hur långtid distansen ska vara... ähh, Lina och jag ska inte hitta nån som värmer våra fötter bara för att det är kallt om fötterna!

pappa som innan lyssnat på antiloop har ju övergått till shakira, frågan är om det är bättre? Nu ska jag äta upp alla de chokladdoppad russinen som finns i hans bridgeblandning. puss

Inga kommentarer: