7.4.08

resa ToR

nu har vi bokat en hemresa också! den 4 februari lämnar vi Auckland för att stanna till i bangkok och flyga hem till sverige 21 mars. vilket för övrigt är patriks födelsedag... om någon vill veta.. dock inte därför vi kommer hem då. jag skrev till resebolaget att vi ville vara hemma mellan 20-26e. och allt på grund av att tobbe fyller 30 den 27e! han blir gammal...

nu sitter jag på biblioteket och ska skriva C-uppsats. går väl sådär, jag och jenny söker artiklar men hittar inga relevanta, helt sjukt jobbigt... jag letar mest kurser som jag kan söka till hösten. hittat flera intressanta men de gå på kvartsfart och då hinner jag inte vara med... ska kolla vidare när jag kommer hem. nu kom jenny tillbaka. hon hatar också artiklar..

och tack fredrik för att du och 8c finns=)

puss

Inga kommentarer: