7.4.08

levande ljus och leverpastej

jag glömde stanna på affären och köpa smör idag.. så det blir inte mackor imorn till frukost. men det lär bli träningsvärk för jag tog i på helenas brutalpass idag. men kände mig ändå rätt fräsch efter. hade lätt kunnat jogga 2.5an i vidingsjö.. dock ej uppe i ikhp..

idag ringde jag comhem för att säga upp mitt abonemang. men de kopplade runt mig och när ingen hade svarat på ett tag och telefonen bara tutade så lade jag på. behöver egentligen inte säga upp den på en månad så det kunde ju lika gärna vänta. när det ändå inte gick..

jag har ju lyckats bli annonsansvarig på alternativet.nu. och så har jag lyckats hålla mig borta fran datorer. insåg i torsdags att jag inte hade kollat mailen eller varit på msn på en vecka. inte bra... sven var nära att ringsa och kolla om jag levde. jag hann dock ringa honom först och tacka för att han fixat tio-mila dealen.. ups. ellan och jag dominerar snart alternativet i och med att hon är nyhetsansvarig. girlpower!! ;)

helgen i halland var riktigt trevlig och avkopplande. som alltid. inga krav där nere.. och jenny var på sin första orienteringstävling. skönt att det inte regnade!

snart får jag besök..
puss

Inga kommentarer: