23.5.08

dagen d


igår kväll satt jag och jenny hemma i sofies soffa och skrev det sista på uppsatsen och skickade sedan in den till pingpong och urkund... ujuj säger jag bara. nu kommer dock det värsta. att opponera på Ann och Maritas uppsats.. hade hellre tagit vem som helst i klassen förutom dem, de är ju de skönaste mammorna vi har! dessutom har de haft marlene som handledare så det lär ju inte vara så mycket att anmärka på... men ikväll ska vi ha det trevligt på piren och jag ska äta pizza med rökt lax på..

Idag fick jag träffa den lille plutten Theodore. namnskylten hade kommit upp på vagnen och patrik är galet töntig kring honom.. haha

solen skiner och jag sitter inne. borde gå ut. kanske ta med datorn och läsa uppsatsen därute.. fast annars så borde jag städa.. och helst se på några ännu onerladdade program av one tree hill, greys anatomy, men in trees och friday night lights.. gossip girl skulle väl börja gå också.. på tok för mkt man skulle kunna se.. men jag har inte tid och datorn har för lite spejs. önskar mig fortfarande en externhårddisk i examenspresent..
jaja kram hej

Inga kommentarer: