7.5.08

Vrooom

Idag körde vi go-cart! det var apskoj och jag blev ett litet barn.. och bra gick det. kom tvåa totalt (vi var 18 som körde) Patrik vann. det kanske var bäst för familjefriden;) men jag kom upp som trea på listan över snabbaste brudar. puttade tyvärr ut Linnea Martin(vem det nu är, men hon hade ett schysst namn)... sen var det lite farligt att köra den vanliga bilen hem, jag var fortfarande inne i att skära av kurvorna och köra om på insidan.. ups.. men vi överlevde utan några större problem

nu ska jag byta om till overall och cykla hem till axelssons (där jag även ska bo i sommar) dricka en cider sen svänga mina lurviga(fast rakade) på kåren. fast jag ska inte bli full.. ska ju ha en nykter månad fram till AG, ser ut att bli 4.5 veckor utan berusning. Nice! bror skulle vara stolt om han visste..

och jag är en stor tönt!

Inga kommentarer: