28.5.08

inte min dag..

dagen började redan igår att inte vara min dag... först hade jag fått ett brev från radiotjänst då de ville ha pengar för TV-avgiften av mig och inte bara det, det var tydligen en påminnelse också så det var 75 kronor extra. så idag har jag suttit i 20 min telefonkö och väntat på att få berätta att jag ska skriva mig hos mina föräldrar.. dt löste sig fint iaf.
igår ringde pappa och sa att mamma var arg på honom. anledningen var att han fått ett brev för att ngn kört för fort. mamma trodde ju att det var pappa, men det var ju jag.. så då blev hon arg på mig istället för att jag bara berättat för pappa om det inträffade.. jaja, de ville iaf ha hjälp med att identifiera personen som körde, eftersom de såg att det inte var pappa.. men vi får se vad som händer nu. blir kul att få 2500 spänn i böter. passar min plånbok bra just nu. inte!

ja och så åkte jag upp till stallet. såg fram emot en trevlig tur i solen, men efter att ha fixat maten och så insåg jag att det är imorn som är min stalldag. fan!
jaja, ska på sittning ikväll. TV-spelstema. valde mellan att vara en feminin supermario eller ett extraliv, är inte riktigt säker än... ska iaf äta nu..

men jag kan ju berätta om mina två spännande dagar i huskvarna! representerade högskolans 8000studenter genom att sitta med i en arbetsgrupp som arbetade fram ett ANTD-program för Jönköpingslän. alltså alkohol, narkotika, tobak och dopning. (ja det heter dopning och inte doping). det var kul och jag kunde faktiskt tillföra rätt mkt, även om det var poliser, länsstyrelsen, landstinget mfl. wow

Inga kommentarer: