25.9.08

torsdag

idag väcktes jag av att telfeonen ringde. jag hade satt på den i natt eftersom jag itne kunde sova (skickade ett sms till patrik eftersom jag inte ville väcka honom, men eftersom han inte stängt av mobilen vaknade han i allafall, dumbom!). iaf det var carro som äger hästen som undrade om jag kunde dra på båda hästarna täcken innan jag släppte ut dem, jag trodde ju att jag hade lunchfodringen, men uj så fel jag hade, vara bara att gå upp och äta gröt och åka till stallet. på väg hem ringer mamma och säger att hon träffat jenny på stan (sen skickar jenny ett sms och säger att hon träffat mamma på stan). mamma iaf utbrister, då hon hört att jag varit i stallet "det måste ha varit ett underbart väder att rida i!" nja svarar jag, 7 grader och brutal dimma var väl inte så perfekt.. I linköping var det tydligen strålande sol och varmt. FUSK!

jag luktar passionsfrukt för jag fick present av patrik från bodyshop. mumma!

just nu sitter jag och och tittar på en konferens (eller korta föreläsningar) om hjärntumörer, så nu kan jag snart allt! Dessutom filar jag på ett projekt som, om jag hade varit kvar i sverige, skulle pratat med skolhälsan om. tror att de skulle behöva mig där=)...

puss hej!

Inga kommentarer: