23.7.06

hemma igen..

en vecka i hälsingland är till ända och imorgon är det jag som svrar i telefon (om nån ringer) och sorterar post (om det kommer någon).

Orienterare är ett skönt folkslag, och då snackar jag inte skönt som i fagert, även om sådana inslag finns i stor utsträckning, utan skönt som i härligt. Det finns inte många som är så tåliga och dumdristiga som orienterare. de flesta är glada, snälla och lyssnar på bra musik. i allafall de jag umgås med.. men jörgen hade rätt i corren. trafikregler är inget för oss, då kan man ju inte gena!

orienterare är även de kanske bästa på att festa. inga torrbollar som många verkar tro. de kanske inte super varje kväll men när tillfälle ges släpper de loss alla hämningar.

mitt ben är paj sen jag ramlade i det våta gräset och slog smalbenet i rampen till dansbanan. även vristen verkar ha fått sig en smäll och är helt svullen. det gör ont..

älskar mina nya sandaler. de är så vackra!


and soon emmaboda I´ll come!

Inga kommentarer: